Każdy przedsiębiorca wie, że tworzenie dobrego wizerunku firmy jest kluczowe w celu osiągania i zwiększania zysków z działalności. Budowanie jej pozytywnego odbioru przez klientów odbywa się na wielu płaszczyznach, w których niezwykle istotną rolę odgrywa profesjonalna i miła obsługa.
Klient, który przykładowo wchodzi do sklepu lub punktu usługowego chce czuć się ważny, doceniony, ale jednocześnie obsługa nie powinna być natarczywa. Z pewnością niejednokrotnie każdego z nas spotkała sytuacja, w której ktoś starał się nam za wszelką cenę dosłownie wcisnąć swój produkt, którego my wcale nie szukaliśmy, nie chcieliśmy i do niczego nam nie był potrzebny. Obsługa powinna być zatem dyskretna, delikatna. Informacje o produkcie powinny być natomiast rzetelne i pomocne dla klienta. Ważne, by sprzedawca wiedział czego klient poszukuje, musi umieć słuchać, aby potem móc zaoferować trafne rozwiązanie.
Gadżety firmowe czyli krówki reklamowe
Kolejnym elementem budowania dobrego wizerunku są różnego rodzaju dodatki, dzięki którym klient czuje się wyjątkowo. Kawa u fryzjera, słodycze, np. krówki reklamowe, skojarzą naszą firmę z czymś przyjemnym, a klient nie poczuje się wyłącznie jako obiekt do zarabiania na nim pieniędzy, ale jak indywidualna jednostka, której potrzeby są dla nas ważne i o którego dbamy.
Oczywiście warte uwagi są także inne gadżety reklamowe, np. długopisy z naszym logo, które będą utrwalać firmę w pamięci odbiorców i zwiększą szansę na ponowne skorzystanie z naszych produktów w przyszłości. Nie od dziś wiadomo, że często wybieramy to, co już znamy z doświadczenia.